Vrei sa slabesti? Dormi!

Somnul slabeste. Cum să ai un somn mai lung și odihnitor- sfaturi și trucuri

E o întrebare la care a vrut să răspundă o cercetare Somnul îngraşă sau slăbeşte?

Cum slăbești rapid 10 kilograme! Secretele nutritionistului.

E o întrebare pe care şi-o pun mulţi. Un studiu a făcut câteva clarificări cu privire la acest mit.

somnul slabeste

O cercetare a unei universităţi americane arată că persoanele care dorm prea puţin tind să se îngraşe. Studiul a dorit să răspundă la întrebarea - Somnul îngraşă sau slăbeşte? Participanţii din cadrul studiului care au dormit numai cinci ore pe noapte timp de cinci zile s-au îngrăşat în acest interval cu aproape un kilogram.

somnul slabeste

Cercetarea, realizată de Universitatea din Colorado Boulder, sugerează că un somn suficient ar putea contribui la lupta împotriva obezităţii. Somnul îngraşă sau slăbeşte? Somnul slabeste mai puţin, mănânci mai mult Acesta a arătat că nu crede că mai mult somn va duce la scădere în greutate, însă recomandă ca programele de slăbit sau cele pentru menţinerea greutăţii să ia somnul în considerare.

  • Somnul slăbeşte. Cât trebuie să dormim pe noapte pentru a nu ne îngrăşa | qualitydesign.ro
  • Joi, 08 Septembrieora Toate curele de slabire recomanda alimente cu putine caloriirestrictioneaza numarul de calorii, vorbesc despre cat de important este sa faci miscare, dar prea putine sunt cele care includ programul obligatoriu de somnca regula utila in dieta.
  • Blog - Post - Cum afectează lipsa somnului greutatea corporală

Dar cred că ar putea ajuta. Rezultatele noastre sugerează că somnul sănătos - n.

somnul slabeste

În cadrul studiului, cercetătorii au monitorizat 16 adulţi tineri şi sănătoşi care au petrecut două săptămâni la Spitalul Universităţii din Colorado. Monitorizarea a arătat că cei care dormeau cinci ore pe noapte tindeau să mănânce somnul slabeste multe calorii decât consumau. Alimentele care aduc somnul sunt cele ce conţin triptofan.

somnul slabeste

Triptofanul, acest aminoacid esenţial este utilizat de creier împreună cu vitamina B6, nicotinamida şi magneziu pentru a produce serotonina, un neurotransmiţător care are rolul, printre altele, să transmită mesaje la unul dintre mecanismele biochimice ale somnului. Pentru un somn liniştit puteţi mânca preparate din somnul slabeste, lactate, ouă, nuci şi seminţe, carne de curcan sau migdale.

somnul slabeste

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: citeste totul despre:.