Reduslim păreri Costuleni - qualitydesign.ro

Numărarea macrocomenzilor pentru pierderea în greutate pentru începători

pierde în greutate norwich produse pentru slabit fares

Dietul One-Pack Iată doar despre tot ce știm despre pierderea de grăsimi într-o singură frază: Mâncați un subset de calorii, alegeți alimente calitative care vă vor ține pe tine mulțumiți, puternici, sănătoși și hormonali Păstrați și verificați dieta cu formare de forță, o inimă mică și exerciții fizice în afara sala de sport NEPA.

Asta nu a fost. Dar da, este foarte mult de despachetat, nu?

Calculați-vă macro-urile zilnice

Am despachetat acest valizier supraaglomerat la T Nation de peste 20 de ani. Mulți oameni pierd grăsime și o suportă pentru totdeauna, dar mulți oameni se luptă de ani de zile.

pierdere avansată în greutate evansville pierdere în greutate cafea malta

Deci, ce le face diferit? Cine are succes și cine nu este? Un nou studiu al Universității din Vermont ar fi găsit răspunsul: cei care monitorizează ceea ce mănâncă ei înșiși vor reuși.

dieta low carb menu semanal pdf pierdere în greutate geelong

Studiul Cercetatorii au colectat 1 42 de persoane si au participat la o asa-numita "interventie de control al greutatii comportamentale" timp de sase luni, intalnind o data pe saptamana online cu un dietetician si trebuind sa ruleze un protocol alimentar online Participanții care au pierdut cea mai mare greutate au fost cei mai consecvenți în înregistrarea consumului de alimente — au calculat caloriile pe care le-au consumat — succesul lor nu era legat de cât de detaliate erau dosarele lor dietetice, dar cât de des s-au înregistrat în fiecare zi și cât de consecvente erau Cercetatorii au numărarea macrocomenzilor pentru pierderea în greutate pentru începători la concluzia ca auto-monitorizarea dietetica joaca un rol in numarul unu de predictor al succesului in pierderea de grasime.

După ce numărarea macrocomenzilor pentru pierderea în greutate pentru începători obișnuit cu asta, au durat aproximativ 14 minute.

Cum să vă calculați macrocomenzile

Numărarea caloriilor și a macrocomenzilor poate părea plictisitoare și poate fi cu siguranță atunci când porniți pentru prima dată. Cu aplicații ca My Fitness Pal, acest lucru este mult mai ușor astăzi decât a fost.

Demo lecție Access 2013 - Cum creăm o macrocomandă?

Timpul pentru legăturile galbene contaminate cu alimente a trecut mult timp. Ce au nou-veniți și profesioniștii în comun Este sfatul cel mai plictisitor pe care îl vei auzi: păstrați un record de produse alimentare.

pierderea în greutate umor slăbire perrut

Dar acest sfat este cel mai bun pentru începători și sportivi cu experiență. Nou-născuții trebuie să o facă pentru o vreme, cel puțin, pentru că nu au nicio idee cât de mult mănâncă. Citirea etichetelor și numărarea macro-urilor timp de câteva luni este ca un grad de absolvire rapidă în domeniul nutriției.

Ce înseamnă să numeri macro-urile?

Veți învăța multe. Înălțătorii avansați trebuie să țină evidența aportului lor dacă se angajează într-o dietă strictă, sperând să fie competitivi sau pur și simplu răpiți pentru vară. Când mintea începe să joace trucuri timp de 10 săptămâni, aceste numere grele vă vor face bine. Nu există nici o presupunere și nici o dietă fugară care să vă plaseze în cifre unice.

Cum se calculează macro-urile?

Dacă este în gură, scrie-o jos. Includeți-vă propria glumă murdară aici. Numărați și fii responsabili Cred că mulți oameni merg prea departe. Unele pot fi deținute.

Ce este dieta IIFYM?

Cu toate acestea, nu există nicio îndoială că funcționarea sistemului de urmărire a alimentelor. Și datorită acestui studiu, știm că durează doar 14 minute pe zi, poate chiar mai puțin cu o aplicație fantezie. Un lucru pe care cercetătorii l-ar fi trecat cu vederea este responsabilitatea. Subiecții din acest studiu au fost trași la răspundere — pierdere în greutate camp alberta că dietele lor le-ar putea vedea protocoalele de masă.

Pește gras, cum ar fi somonul, sardinele și hamsia Produse lactate grase, cum ar fi brânza, smântâna, laptele integral și iaurtul. Maioneză Nuci și unturi de nuci Uleiuri din fructe, nuci și semințe Măsline Semințe, cum ar fi chia și in Alimente bogate în carbohidrați Pâine, cereale, paste și produse de patiserie Leguminoase, cum ar fi fasolea, linte, arahide, mazăre și soia Cereale, cum ar fi ovăz, grâu, orz, secară și orez Fructe, în special banane, patlagine, mango și mere Pseudocerealele, cum ar fi amarantul, hrișca, meiul, quinoa, tefful și orezul sălbatic Legume cu amidon, cum ar fi cartofi, cartofi dulci, dovlecei de iarnă și porumb Deși urmărirea este importantă, nu este nevoie să insistați să vă atingeți macrocomenzile exact în fiecare zi. Atâta timp cât nu depășiți fiecare macronutrienți cu mai mult de 5 grame sau mai puțin de 10 grame, ar trebui să vedeți în continuare rezultate. Cântărirea și urmărirea alimentelor dvs. Pentru cele mai bune rezultate, se recomandă să nu depășească 5 sau 10 grame pentru fiecare macronutrienți.

Uneori oamenii care se luptă cu pierderea de grăsime cel puțin inițial au nevoie de o iresponsabilitate. Dacă puteți face acest lucru, puteți să vă păstrați protocolul de hrană și instruire aici la T Nation în forumul nostru de instruire. Studiul nou arată că auto-monitorizarea unei diete durează mai puțin de 15 minute pe zi".

  • Cum se numără macro-urile un ghid pas cu pas
  • Iată cum să spuneți dacă ar trebui să vă urmăriți macrocomenzile - Alimente
  • Pierderea în greutate braziliană
  • UN GHID PENTRU STĂPâNIREA MACRO-URILOR - DESPRE TOT -

ScienceDaily, 25 februarie