Pierderea în greutate poate ajuta fertilitatea

Pierderea în greutate în timp ce încercați să rămâneți gravidă. Sfaturi pentru pierderea în greutate în condiții de siguranță pentru o sarcină obeză

pierderea în greutate în timp ce încercați să rămâneți gravidă

Alte considerente Dacă încercați să rămâneți gravidă, este important să acționați ca sarcina dvs. Aceasta include consumul unei diete sănătoase, bine pierderea în greutate în timp ce încercați să rămâneți gravidă, luarea de vitamine și obținerea multor exerciții fizice și somn.

pierderea în greutate în timp ce încercați să rămâneți gravidă

Greutatea prea mare sau prea mică, precum și obiceiurile proaste, cum ar fi băutul și fumatul, pot reduce șansele de a rămâne însărcinată, precum și impactul negativ asupra sarcinii. Tratează-ți corpul ca și cum de fapt ești gravidă.

pierderea în greutate în timp ce încercați să rămâneți gravidă

Dietă Indiferent dacă sunteți subponderal greu de pierdut grăsime supraponderal, ambele scenarii au impactul asupra șanselor de a rămâne însărcinată.

Dietei ketogenice cu medicul pentru a stabili dacă aveți o greutate sănătoasă pentru a susține o sarcină.

pierderea în greutate în timp ce încercați să rămâneți gravidă

Dacă aveți un exces de greutate, în general nu este sigur să începeți o dietă sau să încercați să slăbiți odată ce sunteți gravidă. Începeți să mâncați imediat o dietă sănătoasă, bine echilibrată. Evitați alimentele bogate în grăsimi, calorii, zahăr și sodiu.

Pierderea în greutate în timpul sarcinii fără toxicoză

Nu mai bea alcool. Conform lunii March of Dimes, alcoolul poate reduce șansele de a rămâne însărcinată.

pierderea în greutate în timp ce încercați să rămâneți gravidă

Exercițiu Mențineți un stil de viață activ fizic în timp ce încercați să concepeți. Nu vă transformați într-un cartofi canapea. Exercițiile fizice ajută la reducerea riscului de afecțiuni grave de sănătate, cum ar fi obezitatea și diabetul.

Pin on dieta și pierderea în greutate

De asemenea, ajută la îmbunătățirea forței de muncă și a livrării. Petreceți cel puțin 30 de minute pe zi pentru o activitate cu intensitate moderată. Mergi la înot, drumeții sau antrenament la sală.

Mergi la plimbare sau învață cum să faci yoga. Stres Prea mult stres poate interfera cu ciclul menstrual, ceea ce vă poate determina să credeți că sunteți gravidă atunci când nu sunteți într-adevăr, precum și dificil de urmărit când sunteți cel mai fertil.

Pierderea în greutate în timpul sarcinii: în trimestrele 1, 2 și 3

Găsiți modalități de a reduce stresul în viața voastră. Aflați tehnici de respirație profundă, exerciții fizice sau dormiți mai mult.

pierderea în greutate în timp ce încercați să rămâneți gravidă

Vorbeste cu partenerul, familia sau prietenii ori de câte ori te simți emoționat sau copleșit. Înscrie-te la un masaj, fă-ți părul și unghiile făcute sau citește o carte. Alte considerente.