Endomorf tipul corpului pierdere în greutate.

Alege-ți înțelepciunea Carbs Ai tendința să crești în greutate cu ușurință, în special în corpul tău inferior? Dacă dieta dvs.

Ce este Dieta Endomorf?

Tipul corpului endomorf este predispus la creșterea în greutate. Metabolismul său lent și apetitul mare fac dificilă menținerea slabă, dar permite și creșterea rapidă a mușchilor și a forței. Dieta potrivită îți poate transforma punctele slabe endomorf tipul corpului pierdere în greutate puncte forte și te poate ajuta să-ți construiești corpul pe care îl urmărești.

Gândiți-vă la carne slabă, ouă, pește și lactate cu conținut scăzut endomorf tipul corpului pierdere în greutate grăsimi.

Ești un endomorf?

Ectomorfele sunt subțiri și le este dificil să pună în greutate, fie masa musculară, fie grăsimea corporală. Cu toții avem un singur prieten care poate mânca totul la vedere, fără să câștige un kilogram - acesta este un ectomorf.

Mesomorfele sunt în formă naturală și musculare, cu talie îngustă, umeri largi și tors solid. Le este ușor să construiască mușchi și să piardă grăsime. Endomorfele sunt caracterizate prin rotunjime.

endomorf tipul corpului pierdere în greutate de ce ați pierde brusc în greutate

Au burta mare, rotundă, cap rotund și membre scurte. Au tendința de a păstra grăsimea și le este greu să mențină o greutate sănătoasă, în ciuda antrenamentului greu și a mâncatului curat. Încheieturile și gambele sunt subțiri, ceea ce prezintă provocări suplimentare atunci când vine vorba de construirea mușchilor și a forței.

În general, își poartă greutatea în coapse, fese și abdomen inferior. Strategii de dietă endomorfe Conform Consiliului American privind exercițiile, tipul de corp endomorf are o toleranță mai mică pentru alimentele cu conținut ridicat de carbohidrați.

Aceasta înseamnă că orice carbohidrati ai mânca sunt mai susceptibili să fie depozitați sub formă de grăsime. Mai mult decât atât, endomorfele au un apetit destul de mare și le este greu să mănânce curat.

  • Pierdere în greutate de 10 săptămâni înainte și după
  • Sfaturi pentru pierderea în greutate Endomorph - Sănătate -
  • Ce este Dieta Endomorf?

O dietă cu conținut scăzut de carbohidrați poate facilita face bcaa pierderea lentă de grăsime grăsimii încăpățânate și păstrarea kilogramelor. Un studiu din publicat în The BMJ a descoperit că reducerea glucidelor poate crește metabolismul în endomorf tipul corpului pierdere în greutate menținerii pierderii în greutate, în special în rândul persoanelor cu secreție ridicată de insulină.

endomorf tipul corpului pierdere în greutate pierderea în greutate în tustin ca

Grupul cu conținut scăzut de carbohidrați a avut niveluri mai scăzute de ghrelină și a ars mai multe calorii pe parcursul zilei, comparativ cu grupul bogat în carbohidrați. Nivelurile de leptină au fost mai scăzute și în dietele cu conținut scăzut de carbohidrați; acest hormon este produs în celulele grase ale corpului și reglează echilibrul energetic. Cele mai bune alimente pentru endomorfe Doar pentru că ești un endomorf, nu înseamnă că trebuie să fii dolofan.

Persoanele cu acest tip de corp câștigă mușchi și forță destul de ușor. Tot ce trebuie este dieta adecvată și planul de antrenament.

endomorf tipul corpului pierdere în greutate cum poate tatăl meu să piardă în greutate

O dieta endomorfa va fi bogata in proteine, saraca in carbohidrati si moderata in grasimi. Gândiți-vă la carne slabă, pește, păsări de curte, ouă și lactate cu conținut scăzut de grăsimi. În funcție de aspectul macros dvs.

Cel mai bun antrenament pentru triceps și biceps

Acest nutrient nu numai că promovează pierderea de grăsime și creșterea mușchilor, ci și frânează foamea. Acum că știți cum ar trebui să arate un plan de masă endomorf, să vedem ce puteți mânca pentru a maximiza pierderea de grăsime și a rămâne slab.

Antrenament de rezistenta

Proteina este aliatul tău Nutriția endomorfelor este centrată pe proteine. Cu această abordare, veți rămâne mai mult timp, veți face câștiguri mai rapide și veți pierde excesul de grăsime. ÎnJournal of International Society of Sports Nutrition a publicat un studiu care evaluează efectele unei diete hipercalorice, bogate în proteine, asupra sănătății generale și a compoziției corpului. Compoziția corpului și lipidele de sânge au fost neschimbate la sfârșitul studiului.

Subiecții nu au efectuat exerciții cardio - totuși nivelul lor de grăsime corporală a scăzut. Cercetătorii atribuie aceste beneficii modificărilor metabolice rezultate dintr-o dietă bogată în proteine.

ALIMENTE DIETETICE PENTRU ENDOMORFE - PIERDEREA ALIMENTELOR ȘI A GREUTĂȚII - 2021

Nu te teme de grăsime Cei mai mulți participanți la gimnastică au auzit despre dieta Atkins, dieta keto și alte planuri populare de pierdere în greutate. Ceea ce au acestea în comun este conținutul mare de grăsimi. Dieta ketogenă, de exemplu, încurajează consumul de grăsime și limitează carbohidrații la 30 până la 50 de grame pe zi. Unele versiuni au 10 grame de carbohidrati pe zi.

Strategii de dietă endomorfe

S-a demonstrat că acest plan de slăbire reduce masa totală de grăsime și grăsimea abdominală fără a afecta masa slabă, mai ales atunci când este combinată cu antrenamentul de rezistență.

Cu toate acestea, puteți deveni mai slab fără a continua o dietă ketogenă. O dietă tipică de endomorf poate include nuci și semințe, pește gras, ulei de măsline, ulei de nucă de cocos, avocado, unt de migdale și chiar ciocolată neagră. În mod ideal, concentrați-vă pe adăugarea mai multor omega-3 și alte grăsimi bune în mesele dvs. Alege-ți înțelepciunea Carbs Tipul corpului endomorf este sensibil la carbohidrați și tinde să le depoziteze sub formă de grăsime.

Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că ar trebui să renunți la carbohidrați cu totul. Conopida, varza, spanacul, castraveții, anghinare și fructe de pădure sunt bogate în fibre și carbohidrați complexi.

Account Options

În plus, sunt săraci în calorii și bogate în apă, te umplu repede. Mâncați aceste alimente în jurul antrenamentului dvs. Corpul tău va folosi carbohidrații suplimentari pentru a-și reface depozitele de glicogen și pentru a repara țesuturile deteriorate. Consumați alimente bogate în carbohidrați, împreună cu proteine, pentru a rămâne mai mult timp și pentru a vă aprinde metabolismul.

Pierderea alimentelor și a greutății Alegerea Editorului.