Bpm ideal pentru arderea grasimilor Scădere neașteptată de greutate la vârstnici

Optimum bpm pentru arderea grăsimilor

HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor? Care este mai eficient pentru arderea grăsimilor? Antrenamentul pe intervale în teorie și practică Aerobic, cardio? Care este mai eficient?

pierdere în greutate le vel

Există multe tipuri de antrenament aerobic. Opiniile diferă cu privire la eficacitatea acestora când vorbim despre arderea grăsimilor. Care dintre ele este cel mai bun pentru a proteja musculatura de la catabolism?

HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor?

Care este mai eficient pe termen lung? Antrenamentul de tip aerob sau cardio cu intensitate scăzută este cel mai popular în rândul culturiștilor având în vedere că în cazul acestui antrenament pulsul nu crește peste bpm și mușchii nu sunt "în pericol".

Alții favorizează antrenamentul cardio cu un ritm mai rapid și mai intens. De obicei lor nu-i pasă de catabolism. În final, sunt oameni care mixează cele două tipuri de antrenament - așa s-a născut antrenamentul pe intervale. Efectul antrenamentului pe intervale - chiar este cel mai bun? Sunt multe studii care afirmă faptul că cea mai bună metodă pentru arderea grăsimilor este antrenamentul pe intervale. Acest tip de antrenament accelerează metabolismul optimum bpm pentru arderea grăsimilor corpul continuă să ardă grăsimi și după antrenament.

Potrivit cercetătorilor, antrenamentul pe intervale continuă să ardă grăsimi și după antrenament și crește rata metabolică bazală. Rata optimum bpm pentru arderea grăsimilor durează chiar și 24 de ore după antrenament! Pe lângă asta, crește și rata consumului de oxigen, prin urmare ardem mai intens caloriile.

În timpul antrenamentului de cardio cu intensitate scăzută, corpul începe să ardă grăsimile doar după aproximativ 30 de minute de antrenament.

În cazul antrenamentului HIIT acesta începe mult mai repede, asta însemnând că putem folosi mai multe grăsimi ca energie în timpul antrenamentului.

În plus, HIIT ajută la scăderea rezistenței la insulină și îmbunătățește sensibilitatea la insulină a celulelor musculare. Cum e cu catabolismul?

Bpm ideal pentru arderea grasimilor Scădere neașteptată de greutate la vârstnici

Acesta este un pic mai problematic. Până la urmă suntem culturiști și trebuie să luăm în considerare faptul că nu putem face orice tip de optimum bpm pentru arderea grăsimilor care practic descompune mușchii, nu?

Adevărul este că în cazul antrenamentului HIIT, trebuie să luăm în considarare următoarele: datorită naturii antrenamentului, sunt folosite și fibrele musculare cu contracție rapidă fibrele care lucrează și în timpul antrenamentelor cu greutăți pentru o perioadă mai scurtă.

burner de grăsime new nordic virker det

Acest lucru este foarte benefic din mai multe motive. În primul rând ardem mai multe calorii la sprint, în al doilea rând perioada scurtă de timp nu permite descompunerea mușchiilor.

Câte bpm pentru a pierde grăsime

Atenție: nu spunem că în timpul antrenamentului Optimum bpm pentru arderea grăsimilor nu poți pierde masă musculară. Din păcate, poți. Subliniem doar faptul că este mult mai optim decât antrenamentul cardio intens, luând în considerare protecția masei musculare.

Economisești timp! Cât durează un antrenament monoton și lent? Minim 45 de minute, dar și Antrenamentele scurte și intense pe intervale durează doar de minute.

pierde grăsime peste tot corpul

Adică economisești timp! Important: HIIT-ul nu este recomandat începătorilor.

Bpm ideal pentru arderea grasimilor

Prima dată trebuie să ai puțină experiență în cardio cu intensitate scăzută. Trebuie să fii fit pentru a începe un antrenament HIIT.

nu pot pierde în greutate în jurul taliei mele

Cum arată un plan de antrenament pe intervale? Pe bandă de alergare!

pierde 3 kg grăsime corporală

Începe cu minute de încălzire: mergi încet Al doilea pas: Dă-i un boost pulsului cu un sprint de 30 de secunde Al treilea pas: Următorul pas este mersul încet timp de 60 de secunde pentru a calma pulsul Al patrulea pas: Faci de 10 ori pasul 2 și 3 alternând intervalele grele cu cele ușoare.

Al cincilea pas: minute de cooldown În mod normal poți varia antrenamentele. Te poți antrena pe o biciletă eliptică, stepper, bandă de alergare etc.

Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort.

Dacă vrei chiar poți să faci antrenamente HIIT fără echipamente, la aer liber. Deci, ce mai aștepți?

  1. Nivelul de efort este corelat cu pulsul cardiac.
  2. HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor?, Câte bpm pentru a pierde grăsime
  3. Cum să pierdeți în greutate rapid pe vyvanse
  4. 26 ani pierdere în greutate masculină
  5. Arzător de grăsimi
  6. Energia pe care o folosim la alergare.
  7. Ideal bpm pentru pierderea de grăsime Pierdere în greutate Kajal

Funcționează, crede-ne. HIIT-ul este foarte popular și în rândul culturiștilor.

slăbind în vârsta de 40 de ani

Cele mai populare articole în această lună.