Cum să vă creați propria rutină de antrenament pentru pierderea în greutate

Rutină pentru pierderea în greutate

Cum să vă creați propria rutină de antrenament pentru pierderea în greutate Cum să vă creați propria rutină de antrenament pentru pierderea în greutate Dacă doriți să slăbiți, există două întrebări care îmi vin imediat în minte: Ce ar trebui să mănânc?

Calculator online IMC – calculează-ți greutatea ideală - NIVEA

Decizia cu privire la cel mai bun plan de atac este mai ușor spus decât făcut, deși chiar și experții în fitness nu sunt unanimi cu privire la modul de a pune săptămâna perfectă de antrenamente. Există însă câteva orientări generale care vă pot ajuta dacă încercați să vă alăturați propriul program.

rutină pentru pierderea în greutate

Primele lucruri în primul rând: Chiar dacă lucrați pentru a pierde în greutate, mai doriți să includeți ceva antrenamente în greutate, în loc să mergeți peste bord pe cardio. BTW, Oprea se referă la ceea ce se numește efectul după ardere. Planul de antrenament pentru pierderea greutății cardio-grele Oprea sugerează amestecarea celor doi dacă încerci să slăbești.

Exercițiul fizic și pierderea în greutate

De exemplu, ea ar putea recomanda o săptămână cu două zile de antrenamente de forță a întregului corp, patru zile de cardio și o zi de recuperare activă. În plus, ea subliniază să rămâi activ în afara antrenamentelor tale, făcând cel puțin Spune ea în timpul sesiunilor de forță ale corpului, atinge cea mai grea greutate cu care poți completa repetări, fără să sacrifici forma, spune ea.

Pentru femei, un IMC normal este cuprins între 19 și 24, iar pentru bărbați între 20 și Dacă te încadrezi în acest interval, înseamnă că greutatea și înălțimea ta sunt în armonie și că ai făcut multe lucruri corect în privința alimentației și sănătății. O alimentaţie echilibrată şi sportul regulat ți-ar fi de ajutor pentru a-ți menţine greutatea ideală. În cazul în care faci deja mult sport, dacă ești în formă şi ai un nivel ridicat de masă musculară, există posibilitatea ca valoarea IMC calculată în cazul tău să depășească valoarea asociată greutății normale. În acest sens este mai util să te concentrezi pe nivelul de grăsime corporală.

În mod similar, Autumn Calabrese, antrenor Beachbody și creator al Day Fix, sugerează un amestec de antrenament cardio și greutate pentru oricine încearcă să slăbească.

Astfel vei arde calorii maxime în timp ce îți construiești puterea-câștig.

Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, exercițiul fizic a fost asociat cu multe alte beneficii, inclusiv o dispoziție îmbunătățită, oase mai puternice și un risc redus de multe boli cronice. Iată cele 8 cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate. Plimbarea Mersul pe jos este unul dintre cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate — și pentru un motiv întemeiat. Este un mod convenabil și ușor pentru începători să înceapă să facă exerciții fizice fără să se simtă copleșiți sau să aibă nevoie să achiziționeze echipament. De asemenea, este un exercițiu cu impact mai mic, ceea ce înseamnă că nu vă stresează articulațiile.

Planul de antrenament pentru pierderea în greutate pentru consolidarea corpului total O probă de rutină de pierdere în greutate de la Calabrese include forța corpului complet luni și vineri, cardio și abs, marți și sâmbătă, picioarele și fundul miercuri, și odihnă sau recuperare activă duminică.

S-ar putea să fiți interesat și de exercițiile de tonifiere a corpului de Calabrese.

rutină pentru pierderea în greutate

Când vine vorba de a decide cu privire la lungimea antrenamentului, calitatea este mai importantă decât durata. Oprea răsună cu acest sentiment: "Toată lumea are această oră în cap, dar rutină pentru pierderea în greutate majoritatea oamenilor nu au acest gen de timp.

Cum să pierzi 5 lire în 2 săptămâni Ești mai indulgent Cum să pierzi 10 lire în 2 săptămâni autovehicule-rutiere. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide Mâncare corectă 2 săptămâni rutină de pierdere în greutate. Pierdere în greutate Cum să pierzi 10 lire în 2 săptămâni autovehicule-rutiere. Mersul mai repede vă permite să ardeți mai multe calorii pe oră. Mersul pe jos te poate ajuta să slăbești Mersul pe jos o oră în fiecare zi vă poate ajuta să ardeți calorii și, la rândul său, să pierdeți în greutate.

Așadar, spun că se potrivesc cât de mult poți. Dacă ai o oră, fă o oră.

rutină pentru pierderea în greutate

În caz contrar, faceți doar un antrenament bun de 30 de minute, dar apoi mutați tot restul zilei.