Cate puncte Weight Watchers poti consuma pe zi?

Dieta weight watchers gratis

Programul Weight Watchers este gandit mai degraba ca un mod de viata pornind de la alimentatie si bazandu-se totodata pe activitatea fizica si suportul celor din jur.

top zece moduri de a pierde în greutate pierdere în greutate iih

Spre deosebire de dietele clasice, aici nu-ti spune nimeni ce si cat sa mananci, si mai ales cand. Nu este o dieta minune, care te ajuta sa slabesti 10 kg intr-o saptamana, ci un mod de organizare a alimentatiei tale dieta weight watchers gratis pe puncte pentru a-ti urmari scopurile intr-un mod aproape matematic.

cape coral pierdere și wellinging concept 2 cădere în greutate

Cum functioneaza dieta Weight Watchers? Nimic nu este interzis, toate alimentele sunt permise in cantitati moderate acesta este principiul de baza al acestei metode.

Principiile de baza ale dietei Weight Watchers

Nu degeaba este considerata una dintre cele mai eficiente diete aplicabile pe termen lung, sau chiar ca stil de viata! Este incurajata nutritia variata si echilibrata, asociata cu activitatea fizica regulata.

Timp estimat de citire: 2 minute, 8 secunde Descopera cum se tine faimoasa dieta Weight Watchers si un plan de regim pentru 7 zile!

Cel mai important, dieta Weight Watchers nu exclude placerea de a manca. Sistemul de puncte folosit in dieta Weight Watchers este o inovatie in cadrul programelor nutritionale, acesta fiind usor de adaptat programului zilnic sau necesitatilor calorice ale fiecaruia.

aplicație de scădere în greutate super slim down smoothie

Iti poti calcula singur punctajul, iar rezultatele le vei vedea la urcarea pe cantar! Pe langa sistemul de puncte, nu trebuie neglijata diversificarea alimentatiei, consumul a minim 2 litri de lichide pe zi, 5 portii de fructe si legume pe zi, 2 produse lactate pe zi si nu in ultimul rand practicarea activitatilor fizice regulate.

Cate puncte Weight Watchers poti consuma pe zi?

Fiecare persoana poate consuma zilnic un numar de puncte, calculat in functie de anumite criterii de evaluare varsta, sex, greutate, inaltime, activitate fizica cotidiana. Iata tabelul general cu numarul de puncte permise zilnic: Greutate.

Excepţie fac vegetalele cu amidon cum ar fi cartofulsucul de fructe şi fructele uscatecare primesc puncte din cauza conţinutului mare de calorii. Iată câteva din punctele principalelor grupe de alimente: Fructele au zero puncte sunt permise orice fel de fructecu menţiunea că fructele în coajă lemnoasă, precum migdalele, arahidele, nucile, cajuul, fisticulalunele de pădure au mai multe calorii, deci la 30 de grame consumate se primesc patru puncte. Legumele de ex. Lactatele primesc puncte, însă asta nu înseamnă că trebuie excluse din regimul alimentar deoarece sunt bogate în calciu şi vitamine esenţiale.