Nu pot pierde în greutate după naștere

Voi pierde în greutate după alăptare. Bara principală

vlcc pierdere în greutate kolkata

Avertizare Alăptarea nu numai că este bună pentru bebeluși, dar majoritatea femeilor beneficiază și de arderea caloriilor suplimentare pentru a reduce creșterea în greutate în timpul sarcinii.

Cu toate acestea, pierderea în greutate în timpul alăptării trebuie făcută cu precauție. Pe de altă parte, mâncând alimentele potrivite, făcând mișcare și având grijă de tine, îți poți sprijini pierderea în greutate postpartum. Alăptarea și alăptarea sunt sarcini care consumă mult timp, care vă pot determina să credeți că pierderea în greutate nu este posibilă.

Cu toate acestea, cu doar câteva schimbări în rutina zilnică, puteți găsi o metodă sigură și accesibilă de slăbire, care să se potrivească programului dvs. Amintiți-vă doar că corpul dumneavoastră trebuie să mențină o greutate suplimentară 2,5 kg în timp ce alăptați. În acest fel, nu veți putea reveni la greutatea de dinaintea sarcinii până la sfârșitul alăptării.

Teste 3 detalii despre pierderea în greutate după naștere După naștere, mulți vor să învețe modalități eficiente de a slăbi. În continuare, vom vorbi despre exerciții care sunt cele mai potrivite pentru alăptare și nutriție, ceea ce vă permite să pierdeți în greutate eficient. În timpul sarcinii și după naștere în timpul alăptării, nu puteți mânca o mulțime de alimente prăjite și grase. Acest lucru nu vă va face laptele sănătos și hrănitor. Greutatea în exces care s-a acumulat în timpul sarcinii nu poate fi îndepărtată rapid.

Pași Partea 1 din 4: Consumați mese obișnuite și mâncați gustări sănătoase Încercați să mâncați la fiecare 3 ore. Sună contraintuitiv, dar a mânca regulat pentru a slăbi este foarte important.

Cum să slăbești în timpul alăptării

În timp ce alăptați, ar trebui să mâncați nu mai puțin de de calorii pe zi, iar majoritatea femeilor au nevoie de mult mai mult decât atât. Postul nu este o idee bună și poate fi periculos dacă vă corp slim de marro organics de la naștere și alăptați. Consumul de prea puține calorii poate fi, de asemenea, contraproductiv pentru obiectivele de slăbire.

  • Dieta este orientativa si urmareste principiile de baza.
  • L pierderea în greutate arginină și l ornitină
  • Pierderea în greutate după oprirea alăptării
  • Cum sa slabesti dupa nastere - 7 sfaturi utile si dieta de 3 zile
  • Cum să pierdeți grăsimea cel mai bun mod

Alăptarea arde încă de calorii pe zi și s-a dovedit că ajută la pierderea generală în greutate si pierdere în greutate belleville il la majoritatea femeilor, chiar și fără restricții calorice. Ar trebui să mănânci suficient pentru a îndeplini această cerință de calorii, pe lângă caloriile dintr-o dietă sănătoasă.

Cercetările nu au arătat o asociere semnificativă între aportul caloric matern redus și producția de lapte matern. Cu toate acestea, consumul de prea puține calorii poate crește riscurile pentru sănătate și poate crește senzația de oboseală.

Consumul regulat de mese și gustări vă va ajuta să reduceți foamea, facilitând controlul a ceea ce mâncați. Dacă vă lăsați să vă fie foame, veți fi mai probabil să găsiți cea mai convenabilă mâncare disponibilă în loc de cea mai sănătoasă opțiune.

Acest lucru poate afecta pierderea în greutate. Aduceți o gustare sănătoasă cu voi. Consumul unei gustări care include nuci, felii de voi pierde în greutate după alăptare sau morcovi între mese este o modalitate excelentă de a reduce foamea. Fie că lucrează de acasă sau afară, o mamă care alăptează nu are mult timp. Așadar, pregătiți din timp voi pierde în greutate după alăptare sănătoase atunci când aveți timp liber.

Păstrați gustări sănătoase la îndemână în timp ce alăptați. Alăptarea te obligă să stai nemișcat o vreme, iar când te odihnești, ajută la niște gustări. Păstrați gustări de lungă durată, cum ar fi nucile sau fructele uscate, într-o pungă pentru bebeluși sau într-o pungă pentru scutece sau păstrați-le în mașină pentru acces ușor în timp ce vă aflați în aer liber.

Spălați toate fructele și legumele. Administrația SUA pentru Alimente și Medicamente FDA recomandă clătirea fructelor și legumelor proaspete sub apă curentă imediat înainte de a mânca, tăia sau găti. Nu este nevoie să folosiți săpunuri sau produse de spălat disponibile în comerț. Scopul de a pierde în greutate încet. Ar trebui să așteptați cel puțin 2 luni după naștere înainte de a începe să slăbiți.

Cu toate acestea, în aceste 2 luni, ar trebui să puteți mânca sănătos și să evitați cât mai mult mâncarea nedorită. După 2 luni, ar trebui să încercați să slăbiți încet și constant, mai degrabă decât să-l pierdeți dintr-o dată.

Slăbiți după alăptare, pierdeți în greutate prin alăptare

Un obiectiv rezonabil este de a pierde aproximativ 0,7 kg pe săptămână. Evitați dietele la modă, toxinele pentru slăbit, promisiunile de slăbire rapidă, pastilele pentru arderea grăsimilor, pastilele pentru slăbit și suplimentele naturale. Acestea pot fi riscante pentru oricine și sunt deosebit de riscante pentru o femeie care alăptează.

  1. Riscul crește odată cu vârsta și supraponderalitatea Stresul modern al stilului de viață este de departe factorul de risc dominant, dar trebuie avut în vedere faptul că unele grupuri de femei sunt mai predispuse la probleme cu tiroida.
  2. Pierde ghidajul rapid de greutate

Cercetările arată că pierderea în greutate prea repede pune un stres suplimentar asupra sistemului cardiovascular. Nașterea și alăptarea exercită suficientă presiune asupra corpului, așa că ar trebui să evitați adăugarea acestuia.

Când slăbești repede, corpul tău arde de obicei mușchii și pierde în greutate apă în loc să ardă grăsimi. Acest lucru face mult mai dificilă menținerea unei greutăți pierdute decât dacă ai pierde în greutate pe termen lung. În mod deliberat.

descărcarea albă cauzează pierderea în greutate

Nu voi pierde în greutate după alăptare femeile pierd în greutate după ce au născut în mod egal în timpul alăptării. Gândiți-vă la planul dvs. Nu vă pierdeți voința dacă greutatea dvs. Este posibil să slăbiți rapid în primele câteva săptămâni după naștere, dar rețineți că nu toată greutatea va pierde atât de repede.

Nu vă așteptați la rezultate rapide de slăbire. Este posibil să dureze un an sau mai mult pentru a pierde din greutatea pe care corpul a luat-o în timpul sarcinii. Cu excepția cazului în care sunteți o celebritate cu propriul dvs. Unelor femei le este greu să slăbească în timpul alăptării, dar slăbesc semnificativ după ce bebelușul lor a fost înțărcat.

Acest lucru se poate datora lipsei de somn și a obiceiurilor slabe de viață care duc la supraalimentare. De asemenea, organismul secretă hormonul prolactină în timpul sarcinii și alăptării pentru a stimula producția de lapte.

pierderea în greutate în termen de 7 zile

Unele studii sugerează că nivelurile ridicate ale hormonului prolactină pot inhiba metabolismul. Atunci când evaluați obiectivul de scădere în greutate, rețineți că corpul dumneavoastră va purta de obicei cu aproximativ 1,35 kg mai mult țesut mamar în timp ce alăptați.

Încercați să evitați alimentele care trec prin multe procesări sau carbohidrați simpli, cum ar fi pâinea albă, orezul alb, prăjiturile și dulciurile.

Acest lucru vă va ajuta să pierdeți voi pierde în greutate după alăptare greutate fără a vă afecta sănătatea nutrițională. Sursele alimentare de fier includ cerealele integrale, legumele cu frunze verzi și citricele. Ouăle și produsele lactate, carnea slabă, produsele din soia și înlocuitorii cărnii, fasolea, lintea, nucile și cerealele integrale conțin proteine. Pentru calciu, încercați să vă creșteți produsele lactate sau legumele cu frunze verzi. În plus, pot fi găsite produse îmbogățite cu calciu, cum ar fi sucuri de fructe, cereale, lapte de soia, iaurt și tofu.

Evitați alimentele foarte procesate, alimentele bogate în grăsimi, zahăr și cofeină. Dietele sănătoase nu voi pierde în greutate după alăptare că ajută la scăderea în greutate, ci și îmbunătățesc valoarea nutrițională a laptelui matern. Alimentele nesănătoase sau nesănătoase și alimentele rapide măresc doar caloriile goale, nu o sursă durabilă de energie pentru a vă îngriji și a vă îngriji copilul. Evitarea adăugării de sare, voi pierde în greutate după alăptare și aditivi în alimentele procesate este mai bună pentru sănătatea dumneavoastră generală.

Înlocuiți caloriile din grăsimi cu alimente cu conținut scăzut de grăsimi și bogate în proteine. Aveți grijă de zaharurile ascunse în sucurile de fructe și în băuturile răcoritoare, deoarece acestea adaugă doar calorii fără valoare nutritivă. Multe băuturi răcoritoare conțin, de asemenea, cofeină, care ar trebui limitată la mai puțin de căni pe zi.

  • Da, este în regulă dacă nu vă simțiți în formă după ce încetați să alăptați.
  • Pierderea în greutate în timp ce în menopauză
  • 3 detalii despre pierderea în greutate după naștere - Probleme
  • Cum să slăbești în timpul alăptării: 15 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  • Povestiri de pierdere a grăsimilor corporale

Consumul mai mult poate afecta obiceiurile bebelușului și ale somnului. Urmăriți-vă progresul.

istoricul pierderii în greutate osce

Există multe diagrame creative care vă ajută să țineți evidența a ceea ce câștigați în timp ce pierdeți în greutate. Diagramele de slăbire vă pot ajuta să urmăriți cât de mult ați pierdut zilnic, săptămânal, lunar sau chiar anual.

Cum slabesti in perioada alaptarii?

Creați-vă propria diagramă utilizând programul Foaie de calcul Excel. Acest program vă ajută să țineți evidența informațiilor care vă sunt cele mai relevante. Descărcați o diagramă de slăbire. Cu o mică căutare online puteți vedea multe tipuri diferite de diagrame de slăbire.

Multe diagrame sunt disponibile pentru descărcare și tipărire gratuite. Există multe alte tipuri de tipuri de diagrame disponibile online.

Nu pot pierde în greutate după naștere! - Teste June

Inspiră-te din ceea ce au făcut alții pentru a-ți crea propria diagramă. Dacă alegeți să înregistrați diagrame zilnice, ar trebui să alegeți aceeași oră în fiecare zi pentru a cântări și a înregistra. Amintiți-vă că greutatea corporală este de obicei cea mai mică dimineața. Odată ce începeți să vă urmăriți greutatea, este ușor să vă obsedați. Încercați să luați note cu grafice limitate.

modius pierdere în greutate cumpăra

Evitați să cântăriți mai mult de o dată pe zi și nu vă lăsați frustrat de fluctuațiile de greutate în sus și în jos. Încercați să vă reduceți stresul. Stresul în timpul creșterii unui bebeluș este dificil de manevrat, dar încercați să îl evitați cât de mult puteți. Stresul vă poate afecta planul de slăbire.

Când sunteți stresat, corpul dvs.